Pidirozhovor s vítězkou kreativní části soutěže s WaterLO Project

This is the interview with the winner of the WaterLO Project creative challenge. If you want to know, what we ask and the answers, please use TRANSLATE GOOGLE from CZECH language for following lines.

Předmluva šéfové :-)))
Ahoj všichni!
Přinášíme Vám pidirozhovor s vítězkou kreativní části soutěže s WaterLO Project, scraperkou Zuzkou (Suzy). O vítězi rozhodovala velká skupina členek týmu, bohužel ne všichni byli v den výběru přítomni, ale i tak nás bylo dost na to že jsme se zhádali jak koně :-)
Protože tajnou cenou v této soutěži bylo (jak možná někteří správně tušíte) vytištění vítězného scrapu na plátno, snažily jsme se vybírat tak, aby obrázek nejen přesně splňoval parametr soutěže - "můj příběh" ale také jsme se ho snažily představit si právě na plátně, jak visí někde v interiéru... Favoritů bylo víc, ale nakonec jsme se vynášením argumentů, tříděním a vzájemným virtuálním fackováním shodly skoro jednomyslně na vítězce. 
Tím skoro myslím to, že já jsem ze začátku nebyla moc ráda, že vlastně vybíráme scraperku, která nedávno dostala pozici v mém kreativním týmu PST Designs. Ale protože WaterLO není PST a Zuzka nebyla jediná z mého týmu, kdo se soutěže účastnil a šanci měl každý stejnou, nakonec jsem své obavy hodila za hlavu a i já uznala, že je zaslouženou vítězkou, ostatně posuďte sami:


Děkuji všem, kdo se soutěže zúčastnili a těším se na další milé setkání na našich stránkách. Zároveň chci touto cestou poděkovat IRIWEB, která celou soutěž vymyslela, zafinancovala většinu cen, zorganizovala a koordinovala.
Vaše Siťa


A tady slíbený pidirozhovor s vítězkou Zuzkou (Suzy).

1. Na co jsi doopravdy myslela, když jsi vytvářela obrázek, který měl zachytiti "Tvůj příběh" ?

Přiznám se, že první návrh byl prostě vybraná fotka a uvidím co z toho bude. Ale pak jsem usínala a přemýšlela nad tím, co je vlastně můj příběh? No přece to, že jsem poznala svého muže, vzali jsme se a narodily se nám dvě nejkrásnější děti na světě :) .... to je můj příběh. Takže jsem myslela na svou milovanou rodinku :))

2. Jak dlouho Ti asi trvalo vyrobit kompozici?

Už ani přesně nevím, ale bylo to vcelku rychle, dokud jsem to měla v hlavě, tak jsem se od toho nemohla odtrhnout (to si vzal na starosti můj syn :D) .... takže asi půl dne ....

3. Máš při scrapování nějakou vychytávku, o kterou se s námi můžeš podělit?

Hmm ... vychytávku asi žádnou nemám, nebo si teď žádnou neuvědomuji

4. Máš nějaké  oblíbené designery a  oblíbené scrapery - své vzory, nebo lidi, na jejichž obrázky se chodíš ráda dívat?

Oblíbený designer je samozřejmě Siťa (PST Designs), Natali Design, Aprilmouse and Hanulienka a spousta dalších jsou super, ale času bohužel není tolik, takže jsem si vybrala pro mne ty nej :))
co se týče oblíbených scraperů - moc ráda nakukuju k Tichulce a Sydney. Je pravda, že jsem teď s Matýskem trochu ztratila přehled o osobách, ale jak koukám (převážně) na dílka na mmb je tam spousta úžasných nových i těch co "znám", které mají úžasné dílka, takže ono to úplně není o osobě, ale o tom co mě zaujme :) a tam je to opravdu samá nádhera!!

5. Vyhrála jsi to, že jsme Ti vítězný scrapík nechaly vytisknout a poslat na plátně. Jaké jsou Tvoje pocity z výhry a upřímně - pověsíš si ji někam?

Výhra je naprosto úžasná a je to dokonalé, ještě jednou děkuji!!! Abych byla upřímná, tak jsem ve skrytu duše doufala, že to bude toto, protože když jsem to viděla u Siťi moc se mi to líbilo :))) Mám radost jak malé dítě a jsem opravdu šťastná, že se mi podařilo tuto cenu vyhrát! Kam ho pověsíme .... ještě nevím jistě, musíme to doma všichni probrat, ale viset bude URČITĚ!!! :))))

Děkujeme za rozhovor!

2 komentářů:

iveta řekl(a)...

Vyběr a je opravdu povedený,je nádherný....

Janina64 řekl(a)...

Gratuluji ...Lo je moc hezké ...